loading...
وبلاگ رسمی بازیگران نوجوان ایرانی
nasim16 بازدید : 52 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (4)

جای بعضیا توی کتاب جغرافیا خالیه.
با عنوان پـــــست ترین نقطه ی جهـــان...
=========================================
عزیزم حالا که داری با عشق جدیدت میری
اینو بدون که هر موقع رسیدی به دوراهی 
بپیچ سمـــت چپ
به جهــــــــــــنم ختم میشه...
=========================================

گمان میکردیم وقتی نباشم دلت میگیرد اما دیدم نه !
بدون من شادتری ، شلوغتری ، صدای قهقه خنده هایت تا اینجا هم شنیده میشود …
گویا من سد راهت بودم و تو دیگه آزادی..!!
این همه قدر نشناسی مبارک دلت !
_______________________

من براي با تو بودن
از همه چيز گذشتم
تو داشته هايت را
به رخم ميکشي؟؟!
*****************
مدتـــهاســـت

دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد

تــو بیـــــــا

مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن .....!!

********************************
دِلـــم چـِـه کــودکــانــه بَهــانــه ی تــو را میگیـــرد،

امـــا تــو بـــزرگـــانــه بِــه دِل نگیـــر…

فقـــط بگــــو : کــــودکـــ استـــ، نـِـمی فهمــد…
********می‌ریزیم؛
ریز
ریز
ریز
چون برف
که هرگز هیچ‌کس ندانست 
تکه‌های خودکشی یک ابر است ...*****************
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
بارها لحظه رفتنت را

صحنه سازي كرده ام

اما هنوزم مرگ من مشكوك است.
_______________________________________
من ، تو


مقصر این جدایی

ویرگول بود.
********************************
هرگز عشق را گدایی نکنیدزیرا چیز با ارزشی به گدا داده نمیشود..

نویسند نسیم خانوم از مدیران روم و انجمن
****************************************

 



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط النا در تاریخ 1392/07/24 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

هه خوب بود بازم بزارشکلک
نسیم خانوم خیلی افرینشکلک
پاسخ : خوبی از خودته.مرسی که نظر دادی

این نظر توسط بی نام(س) در تاریخ 1392/07/13 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

من میخوام مدیر بشم.باید چی کار کنم محمد جانشکلکشکلک
پاسخ : عزیزم تو مدیر همه چیز من هستی.اسم قشنگتو ثبت کن خودم مدیرت میکنم.مدیر تمام بخش ها
i love you

این نظر توسط بی نام(س) در تاریخ 1392/07/06 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

پسر : ضعيفه ! دلمون برات تنگ شده بود اومديم زيارتت کنيم !



دختر : توباز گفتي ضعيفه ؟



پسر : خب ، منزل بگم چطوره ؟



دختر : واااااي . . . از دست تو !



پسر : باشه ؛ باشه ببخشيد ويکتوريا خوبه ؟



دختر : اه . . . اصلاباهات قهرم !



پسر : باشه بابا ، توعزيز مني ، خوب شد ؟ آشتي ؟



دختر : آشتي ، راستي گفتي دلت چي شده بود ؟



پسر : دلم ! آها يه کم مي پيچه ! ازديشب تاحالا !



دختر : واقعا که !



پسر : خب چيه ؟ نميگم مريضم اصلا ، خوبه ؟



دختر : لوووس !



پسر: اي بابا ، ضعيفه ! اين دفعه اگه قهر کني ديگه نازکش نداري ها !



دختر : بازم گفت اين کلمه رو . . . !



پسر : خب تقصرخودته ! ميدوني که من اونايي رو که دوست دارم اذيت ميکنم ، هي نقطه ضعف ميدي دست من !



دختر : من ازدست توچي کارکنم ؟!



پسر: شکرخدا ! دلم هم پيچ ميخوره چون تو تب وتاب ملاقات توبودم ، ليلي قرن بيست و يکم من !



دختر : چه دل قشنگي داري تو ! چقدر به سادگي دلت حسوديم ميشه !



پسر : صفاي وجودت خانوم !



دختر : مي دوني ! دلم ، براي پياده روي هامون ، براي سرک کشيدن تو مغازه هاي کتاب فروشي ورق زدن کتابها ، براي بوي کاغذ نو براي شونه به شونه ات را رفتن و ديدن نگاه حسرت بار بقيه . . .

آخه هيچ زني که مردي مثل مرد من نداره !



پسر : مي دونم ، مي دونم ،دل منم تنگه ، براي ديدن آسمون چشماي تو . . .



براي بستني شاتوتي هايي که باهم ميخورديم . . .



براي خونه اي که توي خيال ساخته بوديم ومن مردش بودم . . . !



دختر : يادته هميشه ميگفتي به من ميگفتي “ خاتون ”



پسر : آره ، آخه تو منو ياد دخترهاي ابرو کمون قجري مي انداختي !



دختر : ولي من که بور بودم !



پسر : باشه ! فرقي نمي کنه !



دختر : آخ چه روزهايي بودن ، چقدردلم هواي دستاي مردونه ات رو کرده . . .



وقتي توي دستام گره مي خوردن ، مجنون من . . .



پسر : . . .



دختر : چت شد چرا چيزي نميگي ؟



پسر: …



دختر : نگاه کن ببينم ! منو نگاه کن . . .



پسر: . . .



دختر : الهي من بميرم ، چشات چرا نمناکه ، فداي تو بشم . . .



پسر : خدا ، نه . . . ( گريه )



دختر : چرا گريه ميکني ؟



پسر : چرا نکنم ، ها ؟



دختر : گريه نکن ، من دوست ندارم مرد گريه کنه ، جلو اين همه آدم ، بخند ديگه ، بخند ، زودباش . . .



پسر : وقتي دستاتو کم دارم چطوري بخندم ؟ کي اشکامو کنار بزنه که گريه نکنم . . .



دختر : بخند، و گرنه منم گريه ميکنما !



پسر : باشه ، باشه ، تسليم، گريه نمي کنم ، ولي نمي تونم بخندم



دختر : آفرين ! حالا بگو براي کادو ولنتاين چي خريدي ؟



پسر : توکه ميدوني من از اين لوس بازي ها خوشم نمياد ، ولي امسال برات يه کادو خوب آوردم . . .



دختر : چي ؟ زودباش بگو ، آب از لب و لوچه ام آويزون شد . . .



پسر : . . .



دختر : دوباره ساکت شدي ؟



پسر : برات کادو ( هق هق گريه ) ، برات يه دسته گل گلايل ! يه شيشه گلاب و يه بغض طولاني آوردم . . . !



تک عروس گورستان !



پنج شنبه ها ديگه بدون تو خيابونها صفايي نداره . . .



اينجا کناره خانه ي ابديت مينشينم و فاتحه ميخونم . . .



نه ، اشک و فاتحه



نه ، اشک و فاتحه و دلتنگي



امان ، خاتون من ! توخيلي وقته که . . .



آرام بخواب باي کوچ کرده ي من . . .



ديگر نگران قرصهاي نخورده ام ، لباس اتو نکشيده ام و صورت پف کرده از بي خوابيم نباش . . . !



نگران خيره شدن مردم به اشک هاي من هم نباش !



بعد از تو ديگه مرد نيستم اگر بخندم . . .



یـک روز بــه شیــدایی در زلــف تو آویـزم



زان دو لـب شیرینـت صــد شور بــرانگیزم



گر قـصد جفـا داری اینک من و اینـک سـر



ور راه وفــا داری جــان در قـدمـــت ریــزم



بس توبه و پرهیزم کز عشق تو باطل شد



من بعـد بــدان شــرطم کز تــوبه بپرهیـزم



سیــم دل مسکینـم در خاک درت گم شد



خاک سـر هر کویـی بـی فایــده می‌بیــزم



در شهر به رسوایی دشمـن به دفـم بـرزد



تــا بــر دف عشــق آمـــد تیــر نـظـر تیــزم



مجنــون رخ لیـلـی چـون قیس بنـی عـامر



فرهــاد لب شیریـن چـون خسـرو پــرویـزم



گفتی به غمم بنشین یا از سر جان برخیز



فـرمــان برمــت جانــا بنـشینـم و بــرخیـزم



گــر بی تو بــود جنــت بــر کنـگـره ننشینم



ور بــا تــو بـــود دوزخ در سـلـسـلـه آویــزم



با یــاد تو گر سـعـدی در شعر نمی‌گنـجــد



چون دوسـت یگـانـه شد با غیــر نیـامیــزم


اینم تقدیم به تو
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-------------♥

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/06/28 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

ایول به رضا.ایول به امیرو ایول ب نسیم خانوم.امیر باید نسسیمو معرفی کنی ها
پاسخ : باشه دادا خوش اومدی به وبم.نسیم خانوم یه بازیگر شیرازیه.بعدا اسم و عکسشو میزارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس" alt="جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی" title="جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی
    شنبه 29 شهریور 1393
    آپلود عکس" alt="عکسهای جدید از سهند جاهدی" title="عکسهای جدید از سهند جاهدی" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">عکسهای جدید از سهند جاهدی
    جمعه 28 شهریور 1393
    آپلود عکس" alt="عکسهای ترلان پروانه+آرمیتا مرادی و دیگر بازیگران " title="عکسهای ترلان پروانه+آرمیتا مرادی و دیگر بازیگران " width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">عکسهای ترلان پروانه+آرمیتا مرادی و دیگر بازیگران
    دوشنبه 24 شهریور 1393
    آپلود عکس" alt="ترلان پروانه" title="ترلان پروانه" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">ترلان پروانه
    سه شنبه 18 شهریور 1393
    آپلود عکس" alt="آرمیتا مرادی" title="آرمیتا مرادی" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آرمیتا مرادی
    دوشنبه 17 شهریور 1393
    آپلود عکس" alt="آرمیتا مرادی" title="آرمیتا مرادی" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آرمیتا مرادی
    دوشنبه 17 شهریور 1393
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازیگر بهترین است؟؟بین تمامی کسانی که در نظرسنجی شرکت میکنند قرعه کشی و به قید قرعه به 20 نفراز تمامی کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند کارت شارز10000ریالی اهدا میشودلازم است شرکت کنندگان برای خود یک نام انتخاب و در قسمت نظرات ثبت کنند
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 31,227